Arhiva vijesti
Godina
Mjesec:
Označite kategoriju interesa:
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji
26/04/2019

Europski parlament dao zeleno svjetlo programu InvestEU

Radu fonda InvestEU pridonijeti će i savjetodavni centar InvestEU, koji će pružati prilagođenu potporu korisnicima te portal InvestEU koji će omogućiti jednostavniji pristup portfelju razvijenih projekata.

U proračunskom razdoblju 2021. – 2027. kroz program InvestEU osigurati će se da sredstva EU-a za svrhu financiranja investicijskih projekata budu dostupnija te da se osigura njihova učinkovitost. Navedeni program će pod jednim imenom objediniti Europski fond za strateška ulaganja i 13 drugih financijskih instrumenata EU-a, koji su služili kao potpora ulaganjima u EU.

...

U proračunskom razdoblju 2021. – 2027. kroz program InvestEU osigurati će se da sredstva EU-a za svrhu financiranja investicijskih projekata budu dostupnija te da se osigura njihova učinkovitost. Navedeni program će pod jednim imenom objediniti Europski fond za strateška ulaganja i 13 drugih financijskih instrumenata EU-a, koji su služili kao potpora ulaganjima u EU.

Programom InvestEU nastavlja se inovativan pristup ulaganjima iz Junckerovog plana, koji je do sada podrazumijevao ograničeno korištenje javnih sredstava uz proračunsko jamstvo EU s ciljem mobilizacije značajnih sredstva iz privatnog i javnog sektora. Jamstvo EU namijenjeno je za ulaganja u četiri glavna područja: održivu infrastrukturu, istraživanja, inovacije i digitalizaciju, mala i srednja poduzeća te socijalna ulaganja i stjecanje vještina i iznosi 38 milijardi eura. Predviđa se da bi jamstvo trebalo pokrenuti dodatna ulaganja u Europi u iznosu od 650 milijardi eura.

Rad fonda InvestEU temelji se na partnerstvu s grupom Europske investicijske banke, međutim, u provedbi će biti otvoren i drugim partnerima. Proračunski aspekti programa InvestEU još uvijek ovise o općem dogovoru o sljedećem sedmogodišnjem proračunu EU-a.

Radu fonda InvestEU pridonijeti će i savjetodavni centar InvestEU, koji će pružati prilagođenu potporu korisnicima te portal InvestEU koji će omogućiti jednostavniji pristup portfelju razvijenih projekata.

Potpredsjednik Komisije za zapošljavanje, rast, ulaganja i konkurentnost Jyrki Katainen izjavio je: “Stiže nova generacija potpore ulaganjima u EU-u. Poduzetnici će uskoro moći lakše doći do sredstava EU-a koja će im pomoći da svoje ideje pretoče u konkretne projekte. EU će tako lakše zadržati čelnu poziciju u inovacijama i odgovoru na klimatske promjene i pritom će otvarati radna mjesta i činit će sve da osigura socijalno, ekološki i ekonomski održiv model rasta”.

Izvor: Europska komisija

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
20/04/2019

Sretan i blagoslovljen Uskrs

18/04/2019

Održan Trening trenera (Training of trainers) kroz 2 modula

U cilju jačanja i unapređenja kapaciteta partnerskih organizacija u isporuci novo razvijenih usluga i osnaživanju postojećih klastera tijekom ožujka i travnja 2019. proveden je Trening trenera za partnerske organizacije i članove postojećih klastera.

U cilju jačanja i unapređenja kapaciteta partnerskih organizacija u isporuci novo razvijenih usluga i osnaživanju postojećih klastera tijekom ožujka i travnja 2019. proveden je Trening trenera za partnerske organizacije i članove postojećih klastera. Trening je podijeljen u dva dijela (modula), a treninzi su se održavali u Slavonskom Brodu i Šapcu.  
Tijekom...

U cilju jačanja i unapređenja kapaciteta partnerskih organizacija u isporuci novo razvijenih usluga i osnaživanju postojećih klastera tijekom ožujka i travnja 2019. proveden je Trening trenera za partnerske organizacije i članove postojećih klastera. Trening je podijeljen u dva dijela (modula), a treninzi su se održavali u Slavonskom Brodu i Šapcu.  
Tijekom ožujka 2019. u Slavonskom Brodu održan je trening trenera u dva modula i to: 
Modul 1 u području razvoja i podrške klasteru koji je imao za cilj kroz treninge formirati bazu specijaliziranih stručnjaka koji će unaprijediti kapacitete za prijenos znanja i daljnje usavršavanje drugih stručnjaka, uzgajivača, poduzetnika, klastera i predstavnika povezanih industrija/proizvodnji u svojoj regiji i kategoriji na širem području. Tijekom treninga obrađene su teme: komunikacijske i prezentacijske vještine, management i organizacija klastera, poslovno pregovaranje i planiranje, internacionalizacija poslovanja MSP, umrežavanje te marketing na društvenim mrežama. 
Modul 2 koncipiran je kao specijalna trodnevna edukacija na temu održive uporabe pesticida sukladno EU direktivama (zaštitnih sredstava u poljoprivredi s posebnim naglaskom na hortikulturu) koja će kroz prijenos  znanja doprinijeti razvoju i unapređenju relevantne certificirane savjetodavne službe te će također doprinijeti unapređenju kurikuluma poljoprivrednoj školi u Srbiji. U toj aktivnosti sudjelovali su predstavnici hrvatskih partnera/dionika, dodajući iskustvenu dimenziju učenja edukaciji (najbolje prakse, naučene lekcije). Kroz modul 2 obrađene su teme: održiva uporaba pesticida u poljoprivrednoj proizvodnji s posebnim naglaskom na hortikulturu, nacionalni i EU Propisi kod primjene sredstava za zaštitu bilja, elementi razvrstavanja i označavanja sredstava za zaštitu bilja sukladno EU Propisima, uvjeti za korištenje čuvanje sredstava za zaštitu bilja i zajednička poljoprivredna politika do 2020. i što nakon 2020.
Nakon provedene prve sesije treninga trenera, domaćin nastavka održavanja Modula 1 bio je grad Šabac u razdoblju od 10. do 12. travnja. Sudionici modula 1 bili su članovi zadruge Natura Balkanika i Profi Agrap, djelatnici CTR-a te djelatnici Poglavarstva Grada Šabca. Kroz edukativne primjere i učenjem kroz praktične vježbe, sudionici su shvatili način funkcioniranja klastera te su izrazito zadovoljni završili šestodnevni trening.  
Za provedbu aktivnosti angažirana je Tera  technopolis d.o.o. iz Osijeka, renomirana tvrtka u području  tehnologija, inovacija i poduzetništva.

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
18/04/2019

Partneri razvijaju nove usluge kroz aktivnost Razvoj novih usluga putem edukativnih sastanaka radne skupine - Task force meetings (TFM)

Sudionici aktivnosti bili su ključni predstavnici svih partnera, odnosno djelatnici Centra za razvoj BPŽ, Poglavarstva Grada Šabca, Srednje Poljoprivredne škole s domom učenika -Šabac, Regionalnog centra za biotehnološka istraživanja i razvoj BPŽ te Srednje škole Matija Antun Reljković.


Razvoj novih usluga je jedna od aktivnosti koja se provela u sklopu Aktivnosti za unaprjeđenje konkurentnosti dionika u sektoru hortikulture u okviru projekta Rosis4h. 
Sudionici aktivnosti bili su ključni predstavnici svih partnera, odnosno djelatnici Centra za razvoj BPŽ, Poglavarstva Grada Šabca, Srednje Poljoprivredne škole s domom učenika...


Razvoj novih usluga je jedna od aktivnosti koja se provela u sklopu Aktivnosti za unaprjeđenje konkurentnosti dionika u sektoru hortikulture u okviru projekta Rosis4h. 
Sudionici aktivnosti bili su ključni predstavnici svih partnera, odnosno djelatnici Centra za razvoj BPŽ, Poglavarstva Grada Šabca, Srednje Poljoprivredne škole s domom učenika -Šabac, Regionalnog centra za biotehnološka istraživanja i razvoj BPŽ te Srednje škole Matija Antun Reljković. 
Cilj aktivnosti je razvoj 5 novih usluga kroz radionice i mentorske sastanke Radnih skupina koju čine  partnerske organizacije i stručnjaci u području: 
1. Podrška managementu/vodstvu klastera – nova usluga CTR-a
2. Savjetovanje o primjeni kemijskih sredstava (Propisi EU) i o IPARD financiranju – nova usluga Grada Šabca
3. Kontrola kvalitete i savjetovanje u proizvodnji bobičastog voća/proizvoda – nova usluga RBTC-a
4. Kontrola kvalitete i savjetovanje o tlu – nova usluga Srednje poljoprivredne škole Šabac
5. Savjetovanje i podrška u uzgoju ljekovitog bilja – nova usluga Srednje škole „Matija Antun Reljković“ 
Četiri sastanaka radne skupine su održani 18. i 19. ožujka 2019. u Slavonskom Brodu te je nastavljen 8. i 9. travnja 2019. u Šabcu. Za provedbu aktivnosti angažirana je Tera technopolis d.o.o., renomirana tvrtka u području  tehnologija, inovacija i poduzetništva. Šest stručnjaka bilo je zaduženo za razvoj usluga u području: marketing i komunikacije, klasteri, zaštita bilja, voćarstvo-bobičasto voće, tloznanstvo i ljekovito bilje. Tako su predstavnici svakog od partnera, prvim susretom u Slavonskom Brodu, bili detaljno upoznati s temom usluge koju će razvijati. Na sljedećem susretu u Šabcu, finalizirane su smjernice za svaku uslugu te se aktivno radilo na izradi planova o programu isporuke novih usluga.  
Aktivnosti sastanaka radne skupine rezultirat će sljedećim:
R1) izrađeno 5 smjernica za izradu i provedbu plana o isporuci 5 novih usluga od strane angažiranih stručnjaka za svaku partnersku organizaciju, 
 R2) izrađeno 5 planova o programu isporuke novih usluga 
R3) prezentacija 5 novih programa usluga putem web-platforme https://rosis4h.eu/ 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
18/04/2019

Provedena aktivnost Mobility 1 – Prijenos znanja i iskustva u primjeni IPARD Programa

Na posljednjem Mobility sastanku održanom u Šapcu, poseban naglasak je stavljen na primjenu IPARD Programa za razvoj lokalne infrastrukture (mjera 301) te uspostavu Lokalnih akcijskih grupa u Brodsko-posavskoj županiji (mjera 202).

Završena aktivnost Mobility 1 koja se odnosi na kreiranje pozitivnog poslovnog okruženja kroz razmjenu znanja i iskustava u primjeni IPARD Programa. Aktivnost je provedena kroz ukupno pet sastanaka u Slavonskom Brodu i tri sastanka u Šabcu. U Slavonskom Brodu sastanci na temu Primjene IPARD Programa u Brodsko-posavskoj županiji održani su od studenog 2018 do ožujka 2019....

Završena aktivnost Mobility 1 koja se odnosi na kreiranje pozitivnog poslovnog okruženja kroz razmjenu znanja i iskustava u primjeni IPARD Programa. Aktivnost je provedena kroz ukupno pet sastanaka u Slavonskom Brodu i tri sastanka u Šabcu. U Slavonskom Brodu sastanci na temu Primjene IPARD Programa u Brodsko-posavskoj županiji održani su od studenog 2018 do ožujka 2019. godine. Početkom travnja 2019. Grad Šabac bio je domaćin novom ciklusu sastanaka gdje su djelatnici CTR-a djelatnicima Grada Šabca prenosili svoja znanja, iskustva i savjete o provedbi IPARD programa, pripremi i provedbi projekata, ponajviše mjere 101 i mjere 103 namijenjene poduzetnicima u poljoprivredi. 
Također, podjeljena su iskustva stečena sudjelovanjem, odnosno pružanjem potpore u pisanju i provodbi projekata iz pretpristupnih fondova EU za razdoblje 2007.-2013. godine u području hortikulture, osnaživanja i povezivanja jedinica lokalne samouprave s potrebama lokalnog stanovništva, unapređenja kvalitete života i usluga na lokalnom području. 
Na posljednjem Mobility sastanku održanom u Šapcu, poseban naglasak je stavljen na primjenu IPARD Programa za razvoj lokalne infrastrukture (mjera 301) te uspostavu Lokalnih akcijskih grupa u Brodsko-posavskoj županiji (mjera 202). Ovom prilikom posebno je ukazano na strateško promišljanje na lokalnoj razini i pravovremenu pripremu projektno tehničke dokumentacije za razvoj lokalne infrastrukture te važnost umrežavanja javnog, privatnog i civilnog sektora, pripremu strateškog plana LAG područja. 

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
17/04/2019 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Javni poziv za dodjelu potpora za proširenje postojeće djelatnosti

Podnositelji prijave po ovom javnom pozivu mogu ostvariti novčanu potporu u iznosu do najviše 100.000,00 kuna.

Javni poziv je objavljen na temelju Programa stručnog osposobljavanja i zapošljavanja hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji za razdoblje od 2018.g. do 2020.godine s ciljem unapređenja učinkovitosti proizvodnih procesa, jačanja proizvodnih kapaciteta te postizanja boljih poslovnih rezultata zadruga i drugih malih poduzetnika, obrtnika i poljoprivrednika kao korisnika...

Javni poziv je objavljen na temelju Programa stručnog osposobljavanja i zapošljavanja hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji za razdoblje od 2018.g. do 2020.godine s ciljem unapređenja učinkovitosti proizvodnih procesa, jačanja proizvodnih kapaciteta te postizanja boljih poslovnih rezultata zadruga i drugih malih poduzetnika, obrtnika i poljoprivrednika kao korisnika mjera Ministarstva hrvatskih branitelja koji su svojim dosadašnjim poslovanjem pokazali uspješnost.

Za potporu po ovom pozivu može se kandidirati zadruga hrvatskih branitelja koja je bila korisnica mjere Ministarstva namijenjene poticanju osnivanja zadruga odnosno potpore radu te potpore projektima zadruga hrvatskih branitelja u sklopu programa namijenjenih stručnom osposobljavanju i zapošljavanju koji su se provodili u prethodnom razdoblju, kao i zadruga koja nije koristila ovu mjeru potpore u 2018.godini.

Da bi zadruga hrvatskih branitelja sudjelovala u postupku dodjele novčane potpore namijenjene proširenju postojeće djelatnosti mora ispunjavati uvjete prihvatljivosti podnositelja kao i formalne uvjete utvrđene javnim pozivom za dodjelu potpora za proširenje postojeće djelatnosti.

Osim zadruga hrvatskih branitelja prihvatljivi podnositelji za potporu po ovom javnom pozivu su i mali poduzetnici, obrtnici i poljoprivrednici koji su bili korisnici Mjere samozapošljavanja iz programa namijenjenih stručnom osposobljavanju i zapošljavanju koji su se provodili u prethodnom razdoblju te koji nisu koristili ovu mjeru potpore u 2018.godini.
Mali poduzetnici,obrtnici i poljoprivrednici, da bi sudjelovali u postupku dodjele novčane potpore namijenjene proširenju postojeće djelatnosti uz uvjet prihvatljivosti podnositelja također moraju ispunjavati i formalne uvjete utvrđene ovim javnim pozivom.

Podnositelji prijave po ovom javnom pozivu mogu ostvariti novčanu potporu u iznosu do najviše 100.000,00Kuna.
Razdoblje zaprimanja zahtjeva po ovom javnom pozivu traje od 12.travnja 2019.g do 13.svibnja 2019.g.
Prijave se podnose Ministarstvu hrvatskih branitelja, Zagreb, Trg Nevenke Topalušić 1 putem pošte ili osobno putem urudžbenog ureda MHB u uredovno vrijeme.
Sve dodatne i valjane informacije o dodjeli potpora za proširenje postojeće djelatnosti, mogu se dobiti isključivo u Ministarstvu hrvatskih branitelja, na mrežnoj stranici branitelji.gov.hr , te u Područnoj jedinici Ministarstva u Slavonskom Brodu, Stjepana Marjanovića 2 i Centru za psihosocijalnu pomoć u Slav.Brodu, Stjepana Marjanovića 2 ili putem tel.035-447-363 svaki radni dan od 8h do 16h i u Centru za psihosocijalnu pomoć u Novoj Gradiški, ul. Zrinskih 1 od ponedjeljka do četvrtka od 15h-16h ili putem telefona br. 035-362-154 od ponedjeljka do četvrtka od 15h do 16h.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji

Ako imate poslovnu ideju, trebate stručnu pomoć u pisanju i provedbi projekta, obratite nam se s povjerenjem.

+385 35 637 200